Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак въпроси за боксера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Във Фейса ви качих един клип. Тука нещо не иска
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Боби утре ,ако си свободен ,чукни едно телефонче...Може да я сравниш с моята баба,но аз пък имам газова,и дори и на бензин незнам дали ще е меродавноМежду другото требва,и мисля и аз да набия една нова бубина

      Comment


      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Във Фейса ви качих един клип. Тука нещо не иска
        Доста смело, аз не бих карал 33-ка с 200 даже и на писта

        Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
        Боби утре ,ако си свободен ,чукни едно телефонче...Може да я сравниш с моята баба,но аз пък имам газова,и дори и на бензин незнам дали ще е меродавноМежду другото требва,и мисля и аз да набия една нова бубина
        Ще се видим, Иво, но не знам кога, че тука сега тия 2 седмици ми е смърт и не мога да се обърна наникъде. И на Италфест няма да ходя...

        Иначе за бобината ако искаш не бързай, то с тия свещи иридиевите на газ нали си е доволно?
        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

        Comment


        • Никви ядове немам.

          Comment


          • Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
            От известно време не ми го е правила изобщо.Дали пък диф.масло с което нанасях по механизма на педала, не е проникнало хубаво вече навсякъде в тва по топло време?
            Продължава да няма никви проблеми с педала,явно диф.масло е проникнало добреПедала е "масло",ако на некой му се случи,да не му мисли,и да нанася със спринцовка...

            Comment


            • Понеже питахте за казанчето за течноста - нека Ви зарадвам - частта която е за съединителят е тая в която влиза поплавъка. Ако там се "оголва", цапането с каквото и да е по механизма на помпата е само временно решение.
              Гадно е, но.....
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • Говоря за механизма на самия педал,там смазвах,по помпата не съм пипал.

                Comment


                • Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                  Понеже питахте за казанчето за течноста - нека Ви зарадвам - частта която е за съединителят е тая в която влиза поплавъка. Ако там се "оголва", цапането с каквото и да е по механизма на помпата е само временно решение.
                  Гадно е, но.....
                  За кво ми говоритеТечност не се губиЧетете ли?

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                    За кво ми говоритеТечност не се губиЧетете ли?
                    Чета, чета.
                    За ей това -
                    Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
                    Здравейте,казанчето за спирачна течност на едно ли е с течността за съединителя,ако за съединителя е отделно ,къде се намира?От известно време чувствам прескачане-нещо като хруптене в самия педал на съединителя.Не винаги само по някога.Шумове няма,просто го усещам с крака си,залегах при педала но не виждам нищо нередно,все едно не лагерува,както трябва самия педал.Слагах диф.масло и на пружината...Пак същото,но само понякога го прави?
                    Ви говоря.
                    Ако някъде пишеше че не се губи течност, нямаше аз да пиша.
                    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                    Comment


                    • Здравейте, колеги! Напоследък ми се случи няколко пъти да имам следния проблем - колата пали след 3 или 4 пъти въртене. Като характерното е, че го прави след като е работила и после е стояла няколко часа. Също така в случаите, когато въртя и не пали дори не "прикюфква" и ако продължа да въртя няма шанс да запали. Чак на четвърто завъртане примерно пали и то от раз без повече от 1-2 секунди въртене. Надявам се съм го описал разбираемо проблемът. В движение колата няма проблеми и не забелязвам промяна в работата на мотора и вървенето.

                      Някой сблъсквал ли се е конкретно с такива симптоми и има ли някакви идеи? Ясно ми е, че най-вероятно е бобина или бензинова помпа, ама все пак ако някой го е играл това ще се радвам да сподели!

                      Също така ме интересува, конкретно за 1.6 мотора дали има комутатор? Понеже на 1.3-ката доколкото знам ЕКУ-то си управлява бобините. Това пластмасово блокче, което се намира на всмукателния колектор вдясно и на него пише GM всъщност какво е, щото на други коли точно така изглежда комутаторът?

                      Мерси предварително на отзовалите се!
                      Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                      Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                      Comment


                      • Това дето е в дясно и пише GM на него е MAP сензорът. В бобината е комутаторът. Тоест - в бобината има електроника, като поне в оригиналната е предвидена и защита срещу окъсяване. Бобината престава да подава искра след 2-3 сек, при съпротивлрние на товара под 2Ko.
                        Ако имате манометър, който да закачите към рейката(една от двете) ще се поизясни ситуацията. Ако не, ще се гадае, но не малко вероятно е да имате теч в резервоара. М/у помпата и "кошницата" има маркуче, което вероятно е или спукано, или връзката му е нарушена. Друг възможен пакостник, е регулатора на налягането на горивото. Ако правилно помня - колата Ви е изцяло и само на бензин.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • Мерси за включването, колега. Да, точно така, колата е само на бензин. Преди време го имаше проблема да не пали от първия път, но от втория винаги и тогава се съмнявах в горивния регулатор, но така и не го проверих, защото проблемът някак си изчезна. Сега обаче е по-различно и дори с въртене 4-5 секунди не пали преди 4-ия път. Нямам манометър, но може да си купя. Със сигурност имам и работеща помпа от 1.3-ката ми старата, така че не ми е проблем да я пробвам и нея.

                          А и един малко странен въпрос, ама откакто я имам колата и винаги като застана в задната част бензиновата помпа се чуваше как жужи. Нормално ли е това на старата не се чуваше, а тази е доста шумна помпата? Може ли да е признак, че си заминава?
                          Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                          Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                          Comment


                          • Така, малко развитие по темата колеги. Днеска си поръчах и закупих от ТиН една бобина Магнети Марели и се захванах да я сменя.

                            Един господ знае защо обаче два от кабелите, които са на колата са от мотор 1.3 и съответно не са правели изобщо добър контакт при бобината, нагорели са при лулите там, а после изгнили и единият ми остана в ръцете като го извадих. Като цяло изобщо не ми е ясно как е работила колата така, и то що-годе добре работеше, само дето беше почнал тоя проблем да не пали понякога като е била напечена в часовете преди това.

                            За щастие имах едни кабели от една 1.6-ца, която разглобявам и ги сложих, тях, но междувременно и проъчах НЖК, които ще дойдат в събота.

                            Не знам в крайна сметка проблемът с непаленето дали се е дължал на претоварената бобина, тъй като той не се появяваше винаги така или иначе, но впечатлението ми до тук е, че работата на колата е поне 2 пъти по-добра от преди, ще видя и с новите кабели как ще е.

                            Искам обаче да ви попитам, според вас така като са работили тия свещи с такива не добри връзки, добре ли е да ги сменя и тях? И ако да за бензин какви бихте препоръчали (освен Голден Лодж, които ясно е, че ги няма никъде)?
                            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                            Comment


                            • Слагай иридиеви свещи! Аз съм с такива и трябва да ти кажа, че се родих.
                              Аз съм най-върлия привърженик на Лоджи, но....
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Слагай иридиеви свещи! Аз съм с такива и трябва да ти кажа, че се родих.
                                Аз съм най-върлия привърженик на Лоджи, но....
                                Да, на старата бях с такива, но имах и газово. Та за това ви питах за чистия бензин да не би да не е препоръчително?

                                А също така забравих и да добавя, че и с новата бобина не се мина без премеждия. На корпуса и си е написано кой извод за кабела на кой цилиндър е, само че някой пиян китаец ги е щамповал цифрите явно, защото като ги наредих кабелите по тоя начин колата запали на 2 цилиндъра. Наредих ги както беше подредбата на оригиналната заводска бобина (т.е. напълно противоречащо на тази на Марелито) и хоп магия, всичко е наред.
                                Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                                Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                                Comment

                                Working...
                                X